Verslag eerste zaalwedstrijd Purmer F1

Op 11 november stond de eerste competitiewedstrijd voor de F1 op het programma. De oefenwedstrijd vorige week tegen OKV F2 was gewonnen in een geweldige wedstrijd dus vol goede moed verscheen iedereen zaterdagochtend in de Vaart.
De scheidsrechter floot en de wedstrijd was begonnen met in het veld Timo, Bram, Elena en Bobbi. Helaas voor ons begon BEP met een paar mooie afstandsschoten en stond het al vrij snel 0-3. Tijd voor de superspeler dus! Mees kwam erbij in het veld. In het tweede kwart scoorde Mike dus gingen we de rust in met 1-5, ook werd er heel goed verdedigd door Wout, Aimée en Reilly dus alles was nog mogelijk!
Na rust ging het gelijk op, Mike scoorde nog 2 keer en Elena gooide er ook nog een mooi afstandsschot in. Hoewel er veel kansen kwamen hadden we vaak pech dat ze er net niet in gingen. De eindstand was 4-9, goed gespeeld maar niet gewonnen. Deze week gaan we weer hard trainen en volgende week hopelijk weer een overwinning!

Groetjes Petra