F1 pakt weer 2 punten

KV Purmer-Groen/Geel

Timo is jarig geweest en geeft zichzelf het eerste doelpunt kado. Ook laat hij tijdens de wedstrijd wat goede staptechnieken zien die hij thuis hard heeft geoefend met zijn vader.
Het verdedigen lukt dit keer al wat beter en de tegenpartij vindt met moeite ruimte om te scoren. Toch lukt het ze net voor de eerste rust om er 1-1 van te maken.
In de tweede helft weet KV Purmer mooie kansen te creëren. De worp van Elena gaat maar net naast en de worpen van Mike weten de juiste bestemming net niet te vinden. Het lukt Elena om in de 6de minuut de bal er in te krijgen! Met een waar ererondje, zoals alleen Elena dat kan, wordt de 2-1 gevierd. Elena besluit vervolgens ook de 3-1 nog maar even te maken.
Groen-geel scoort net voor het einde een punt. We gaan met 3-2 de rust in. De derde helft start Groen-geel met een tegendoelpunt. 3-3. Bram weet dat direct goed te maken met een prachtig doelpunt. 4-3!
De laatste helft is aangebroken en Elena heeft besloten haar eerste hattrick te maken. De stand wordt 5-3. Timo maakt vrijwel direct daarna de 6-3. Groen-geel weet terug te komen met 6-4 en 6-5. Na een geweldig een-tweetje tussen Riley en Bobbi en de laatste spannende tegenaanval, is de wedstrijd ten einde en gaan de 2 punten naar KV Purmer! Bam!
Trots op de F1!