Purmer C1 pakt eerste punten

Purmer C1 pakt eerste punten,

Na 3x verloren te hebben in de zaal competitie, kregen we WWSV op bezoek. Op het veld nog van ze verloren (1-7) en gewonnen (1-0), wisten we dat dit een pittige wedstrijd zou gaan worden.

Na een heleboel snelle en mooie aanvallen met veel kansen duurde het toch nog 10 minuten voordat Joella op aangeven van Maren een doorloopbal erin gooide (1-0). 5 minuten later was het weer raak, nu was het Maren die een doorloopbal erin gooide (2-0).
Na het van vak wisselen duurde het 9 minuten voordat Pien eindelijk haar doorloopbal in de korf gooide (3-0). Op slag voor rust ving Justin de mis geschoten bal van Nora af en kon gelijk aanleggen voor een korte afstandschot (4-0).

In de 2e helft wisten we allemaal niet meer te scoren, iedereen bleef knokken voor die éne doelpunt, maar waarschijnlijk heeft er iemand een deksel op de korfen gelegd, want ze rolden er allemaal uit.

Deze wedstrijd hadden we dus 4 topscoorders. Iedereen heeft super hard zijn/haar best gedaan. Op naar volgende wedstrijd, Sporting Andijk!

Deze winst pakt niemand ons meer af!

Super trots op jullie jongens en meiden!!