Bericht van het bestuur:

De buitencompetitie zit er weer op, en wat hebben we genoten! Elke thuiswedstrijd speelde zich af onder een stralend zonnetje, het perfecte excuus om lekker langs de kant te staan (of te zitten) en te genieten van het spektakel. Naast het korfbalplezier zagen we ook verschillende nieuwe gezichten achter de bar. Ze hebben de koffie laten pruttelen, de tosti’s bruin gebakken (nou ja, meestal dan) en de biertjes koud gehouden. Hulde aan onze barhelden!

Sportief gezien hadden we een topseizoen. Onze jeugdploegen hebben geweldig gepresteerd en er zijn zelfs een paar kampioenen gekroond. De passie en het plezier spatten van het veld af, en dat is waar het allemaal om draait.

En dan de scheidsrechters/spelregelavond: wat een succes! De opkomst was enorm en de betrokkenheid ongekend. Organisatie en deelnemers, ontzettend bedankt voor jullie inzet!

Het zaalseizoen staat alweer voor de deur. Achter de schermen is er al keihard gewerkt om ervoor te zorgen dat elk team een mooie sporthal heeft voor de trainingen. Zaterdags wordt de Vaart zelfs de hele dag afgehuurd om onze groeiende vereniging een echt thuisvoordeel te geven!

En ja, er blijft natuurlijk die uitdaging om wekelijks de horeca daar op volle toeren te laten draaien, maar we doen er alles aan om ook dat weer te regelen.

Ook bestuurlijk zitten we niet stil. Na de (her)benoemingen op de goed bezochte jaarvergadering zijn we druk in gesprek over hoe we onze club nog verder kunnen ontwikkelen.

We kijken naar de rollen en verantwoordelijkheden en of we nog de juiste organisatiestructuur hebben. Gelukkig zien we steeds meer nieuwe mensen opstaan om taken op te pakken, maar… we kunnen altijd nog enthousiaste ouders en leden gebruiken om die laatste openstaande vacatures te vervullen.

Dus, voel je geroepen en laat het ons weten.

Op naar een succesvol zaalseizoen!

Namens het bestuur