KANTINE DICHT ivm Corona maatregelen overheid

Beste leden,  even een snelle update

Helaas moet onze kantine 3 weken dicht.

Dit betekent ook geen verkoop, niet schuilen als het regent etc. Neem dus drinken zelf mee. Vooralsnog gaan trainingen en wedstrijden door maar zonder publiek.

Wij vragen derhalve aan alle ouders van de E t/m senioren om niet bij de trainingen/wedstrijden aanwezig te zijn en direkt weg te gaan als uw kind is afgezet.

Voor de ouders van de F en kangoeroes bedenken wij een oplossing.

Er zal een kleedkamer open zijn ivm het gebruik van een toilet. Dus in tenue naar het sportveld komen en na de training/wedstrijd direkt naar huis.

Omdat alle verenigingen met dezelfde problemen worden geconfronteerd lijkt het ons wenselijk dat er zo weinig mogelijk ouders van de jeugd meegaan naar een uitwedstrijd.

Je loopt de kans dat je ter plekke het sportpark niet op mag alhoewel ouders die kinderen vervoeren gezien worden als begeleiders. Maar je weet nooit hoe een individuele vereniging hiermee omgaat.

Wij weten niet of dit helemaal de juiste reactie is op hetgeen gisteravond door de overheid werd opgedragen maar we moeten wel snel handelen. We houden nauwgezet in de gaten of er wijzigingen/versoepeling toegestaan worden.

Graag uw medewerking om deze 3 weken goed door te komen.

Voor vragen kan u terecht bij onze Corona coordinator: Martin Delgman.

Bestuur KV Purmer