DSO F2 – PURMER F1

Wowwww WAT EEN WEDSTRIJD!!

Na een zware training afgelopen woensdag met veel conditie training en spierpijn-oefeningen mochten de kanjers van de F1 naar Alkmaar toe vandaag.

DSO F2 was de tegenstander.

En DSO had uitgepakt op deze dag!!! Een heus pieten team stond ons F team op te wachten. Dat zag er leuk uit!!! Maaaaaar onze kanjers hebben ondanks de extra afleiding  en spierpijn in de benen als een BAAS gespeeld!

Eventjes leek het snel te gaan, na 3 snelle doelpunten van ons begon het even te lijken alsof DSO net als PURMER op het veld, niks te vertellen zou hebben.
Maar niks was minder waar!!! Het werd een spannende wedstrijd, poeh he!!
De doelpunten vlogen ons om de oren op de tribune!!! Superspelers kwamen erin en er weer uit! Wat een doelpunten festijn!!  In de hele wedstrijd zijn er wel 23 doelpunten gemaakt! G E W E L D I G voor het publiek maar nog meer voor onze toppers, want bij het laatste fluitsignaal werd er luid geschreeuwd door de Fjes van PURMER: WIJ HEBBEN ER DERTIIIIIEEEEENNNNNN yeaaaaaahhhh!!!

Ja jullie lezen het goed 13 stuks voor ons!

De eindstand 10-13 werd ingevuld en de strafworpen reeks hierna gestart.

Allemaal nog een vrije kans om te scoren.

Ook hier mochten wij deze week de winst noteren op onze naam!! 0-2 🙂

Wat was het weer genieten van onze kleine toppers, die elke week laten zien dat hard trainen zorgt voor een team vol talenten!

Trots op jullie 🙂

Groetjes van jullie grootse fans!