Spelregelbewijs

Beste leden ouder dan 14 jaar,

Zoals velen van jullie weten, is er vanuit de bond besloten dat ieder lid (senioren) per volgend seizoen (1 september) een spelregelbewijs gehaald moet hebben, om te mogen korfballen.

Hiervoor is de website www.Korfbalmasterz.nl ontworpen. De bond wil dit voor korfballers vanaf 14 jaar per 1 september 2020 “verplichten”.

Hoe zwaar we deze verplichting van de bond moeten zien moeten we maar afwachten. Ons lijkt het sterk overdreven en ik vind (met anderen) dat die toets erg zwaar is en soms niet realistisch.

Maar anderzijds kan het geen kwaad als we proberen dat bewijs te halen, tenslotte is spelregelkennis de basis voor een leuke wedstrijd.

Op deze website kan je alle spelregels doornemen, oefentoetsen maken en uiteindelijk ook je spelregelbewijs halen.

Om in te loggen voor de spelregelbewijs heb je een activatiecode van mij nodig. Zodra je denkt er klaar voor te zijn, app mij dan voor je gegevens.

Op deze website kan je je account activeren: https://www.korfbalmasterz.nl/activeren/.

Ik hoop dat jullie je niet afzetten tegen deze actie maar probeert mee te werken.

Na het inloggen moet je eerst 5 levels doorlopen. Dit kan je onbeperkt blijven doen tot je het level haalt.

De eindtoets bestaat uit 20 vragen waarvan je er 16 goed moet hebben.

Vraag anderen je te helpen met het halen van dat spelregelbewijs en ALS jullie grote problemen hebben met de vragen/invulling laat gerust de bond maar weten hoe je erover denkt. ALS je klachten kwijt wil over die toets kan je die klacht sturen naar: http://servicedesk.knkv.nl/ (en laat het mij ook weten).

Joke en Arnold ter Veer gaan voor ons allen weer een spelregelavond organiseren, het zal voornamelijk over het spelregelbewijs gaan en de vraag naar jullie is dat jullie de spelregels doornemen

en de oefentoetsen gaan maken om bij deze avond Joke en Arnold te kunnen “bestoken” met velen vragen die niet begrepen worden of waar je meer van wil weten! Geen vraag kan te gek zijn!!!!!

Het zou leuk zijn als iedereen op maandag 28 mei in het clubhuis aanwezig zal zijn.

We starten vanaf 19:30 uur en het clubhuis zal open zijn vanaf 19:00 uur.

Laat mij even weten door middel van een appje dat je komt. Dan weten wij hoeveel man we kunnen verwachten.

Voor vragen kan je altijd bij me langskomen of appen.

Heel veel succes en tot 28 mei,

Patrick Huijg