Ons Dak

BESTE LEDEN,

Ons dak, de platte daken van ons clubhuis, moet eerder dan verwacht vernieuwd worden. Twee dakdekkers hebben dat onafhankelijk van elkaar vastgesteld nadat onze kantine al een aantal malen door de hevige regenbuien met water volliep.  Op mijn oproep mbt hulp hebben Gerda de Haan en Sylvia Donker beide dakdekkers bereid gevonden direkt te komen helpen.  Zij zijn nu bezig diverse offertes uit te werken waarmee we ook weten waar we op financieel gebied over praten en waarmee wij moeten vaststellen wat haalbaar is. Een paar jaar geleden hebben we via het zwerfvuil project een leuk bedrag in onze zg. “dakpot” kunnen stoppen maar dat is nog lang niet genoeg om de vervanging te bekostigen.

Ik wil niet wachten op de offertes zodat u weet over welk bedrag we het hebben want zeker is dat wij onvoldoende middelen om de  dakrenovatie van de platte daken zelf op te hoesten en hebben dus financiele hulp nodig.

Daarom doe ik een oproep aan onze leden om te helpen  mensen te vinden die ons financieel willen steunen. Ik roep iedereen op akties te starten om te helpen. Wellicht dat iemand een crowd funding aktie wil opstarten of een bedelaktie wil opstarten bij leden/buren/familie of bedrijven.

Vooralsnog mag u ervan uitgaan dat we nog ruim 14.000 euro nodig hebben. Dit vraagt dus om heel veel inzet van onze leden om met name externe financiele hulpbronnen aan te boren.

We hebben een noodreparatie aangebracht maar het is bijna ondoenlijk om ons dak op dit moment echt dicht te krijgen omdat ons dak is te slecht is. We zullen snel moeten ingrijpen/beslissen omdat anders de rest van ons dak door het water vergaat en de kostenpost alleen maar groter wordt.

DAAROM…….NEEM ALSJEBLIEF AKTIE om ons clubhuis te redden met een nieuw dak.

Als u een actie begint laat het het bestuur weten zodat eventuele gelijkwaardige acties van anderen gecombineerd kunnen worden zodat we elkaar niet voor de voeten lopen.

Voor vragen: Martin 0650268160