HET DAKPROBLEEM OPGELOST

HET DAKPROBLEEM OPGELOST !

Ja, u leest het goed, ons dak wordt volledig vernieuwd. Het leek financieel een drama te worden vanwege de hoge kosten van bijna 22.000 euro voor het hele dak maar door ons eigen geld aangevuld met wat vele mensen in de donatiepot gestort hebben waren we al wel in staat een goede noodreparatie te laten uitvoeren voor het platte dak die weer voor  een aantal jaren voldoende zou zijn.

MAAR, door een toegezegde grote donatie/bijdrage van de stichting VSB fonds Beemster kunnen we nu het hele dak in een keer goed laten vernieuwen waarmee aan alle natte ellende een eind komt en we weer een geheel nieuw dak krijgen.

De werkzaamheden starten rond 9 september en we hopen dat het in een week afgerond kan worden.

BEDANKT stichting VSB fonds Beemster voor dat enorme bedrag dat u ons als bijdrage doneert.

BEDANKT iedereen die via de donatiesite DAK heeft bijgedragen en

bedankt mensen die spontaan bedragen hebben gestort op rekening van de vereniging!

Samen goed voor een bedrag van ruim 2000 euro dat samen met ons eigen geld en de besparing door zelfwerkzaamheid ruim een derde van het benodigde bedrag vertegenwoordigd.

BEDANKT alvast voor al gedane en de nog uit te voeren zelfwerkzaamheden door een aantal leden waarmee we ook 2000 euro besparen op de totaalrekening van vernieuwing van ons dak.

De donatiesite is gesloten maar als iemand nog wat wil bijdragen (graag zelfs) om het bedrag uit eigen middelen dat we moeten ophoesten te verlagen (zodat we dat weer kunnen reserveren voor toekomstige uitgaven) kan dat op onze eigen clubrekening onder vermelding van “dakpot”.

Bestuur KV Purmer