BESTUURSMEDEDELING ivm opstarten trainingen

BESTUURSMEDEDELING ivm opstarten trainingen              30 april 2020

Beste leden,

Aanstaande zaterdag 2 mei mag onze jeugd weer trainen.

We starten as.  zaterdag 2 mei met een balletje schieten/vrije training van 10.00 tot 12.00 uur. Het kader zorgt dat er trainers/toezicht aanwezig is voor de training/begeleiding. Dus onze hele jeugd is dan welkom om heerlijk in de buitenlucht weer wat korfbaltraining te gaan doen.

Woensdag 6 mei starten we met een trainingsschema voor alle ploegen. Dat zal later gedistribueerd en gecommuniceerd worden.

De club moet zich aan een uitgebreid Corona-veiligheids- protocol houden dat op onze site staat. Alle leden zijn gehouden zich aan dit protocol te houden. De belangrijkste spelregels voor onze jeugd zijn:

-Jeugd t/m 12 jaar op veld 1, van 13 t/m 18 jaar op veld 2 met de 1,50 mtr  onderlinge afstand. Trainers blijven altijd op 1,50 mtr van volwassenen en jeugd.

-Zorg dat je thuis al naar de wc bent geweest

-Neem eigen drinken/eten mee (niet delen met een ander)

-Kom zo’n 10 minuten voor de training in je sportkleding, niet eerder

-Bij binnenkomst en weggaan is handen wassen verplicht (de club zorgt ervoor dat ballen/palen etc vooraf en achteraf worden schoongemaakt.

-Ons kader zal de jeugd uitleggen welke maatregelen er genomen zijn en waarom dat nodig is. In geval een niet 100% gezond is  kind

-Ouders worden verzocht hun kind voor het toegangshek af te zetten en weer op te halen. Breng uw kind alleen als het 100% gezond is.

-Trainen is op vrijwillige basis

Als u vragen heeft m.b.t de Corona situatie in relatie tot onze club schroom niet even te vragen bij Laura (voorzitter jeugd), Petra (bestuurslid jeugdzaken) of Martin Delgman (Corona-toezichthouder). Alles moet gericht zijn op zo schoon en veilig mogelijke omstandigheden voor onze jeugd dus wij vragen iedereen de aanwijzingen van onze kader op te volgen in het belang van onze kids.

Bestuur KV Purmer