Kantine diensten

Beste leden, er zijn nagenoeg geen aanmeldingen ontvangen van de groep “vaste” kantinemensen zodat ik nu een beroep moet doen op alle leden (en ouders) om ons te helpen bij het invullen van de kantinediensten.

De oproep is vooral bedoeld voor degenen die “niets” doen naast het spelen van wedstrijden. Wij hopen dat men zich realiseert dat we ieder lid nodig hebben om “iets” aan vrijwilligerswerk te doen. Kantinedienst draaien is best leuk en gezellig, er is altijd iemand die “alles weet” en bezoekers en ploegen zijn je dankbaar als de kantine open kan zijn.

De zaterdagen zijn al ingevuld maar voor de zondagen hebben wij nog niemand.

Slechts 5 zondagen, dat moet toch te doen zijn denk ik.

Als ik woensdag onvoldoende opgaves heb moeten we leden opstellen maar we doen het natuurlijk liever met vrijwillige opgaves.

HELP! Mail naar mdelgman@upcmail.nl of bel 0650268160

PS: Heel veel leden doen al iets aan vrijwilligerswerk voor de club, velen doen ook meerdere taken dus ook deze mensen zullen blij zijn als anderen ook een keer opstaan om te helpen. Uw hulp is dus zeker ook voor al die vrijwilligers die al zoveel doen.