Bep F1- Purmer F1

Vandaag 13 januari 2018 mochten onze toppertjes een net-niet-thuis-wedstrijd spelen.
Bij ‘de buren’ werden wij verwacht om 10.00uur.

Een drukte van belang in sporthal De Beuk. Er werden wel 3 wedstrijden gespeeld om 10.00uur.
Dus met een volle tribune gingen we van start!

Aimée had een superontbijt genuttigd vanmorgen!! De doelpunten vlogen de volle sporthal om de oren!
Bep schrok ervan en hun toppertjes kregen ook wat pit. Ze scoorden goed mee.
8 fanatieke korfballers knokten voor elke bal.
Gooien, rennen, blokken, springen, duiken, alles werd uit de kast gehaald om de bal in bezit te houden of te krijgen.

FUUUUUUUUUTTTT  *R U S T*

Waterflessen erbij, fruit erbij, coach erbij en tactieken bespreken. Ouders/opa’s en oma’s een bakkie halen en zo kon iedereen weer fris aan de 2e helft beginnen.

Na de rust werden we even overvallen met een snel tegendoelpunt.  De kindjes van Bep blij… natuurlijk!!! Maaaaaar het werkte aanstekelijk en Timo bedacht zich geen moment en knalt de bal van een mooie positie achter de korf zo er in.
BAMMMM (handje klap, lachje hier, schouder klopje daar en doooooor)  een klein missertje in de verdediging zorgde voor nog een doelpunt aan de Bep zijde.
Wat aanmoedigingen van de ouders op de tribune en koppies op. Nu wij weer.
Mike moet gedacht hebben, dit laat ik niet gebeuren en maakte een prachtig doelpunt.
Het harde werken van onze kanjers bleek uiteindelijk niet genoeg om de winstpunten binnen te halen. Bep scoorden in de 2e helft nog 3 doelpunten meer wat ons een eindstand op het scorebord liet zien van 9-6. Helaas pindakaas.
Maar wat was het weer fijn om onze kleinste spelende jeugd te zien sporten, samenwerken, genietend van ALLES om hun heen.
Maar vooral om te zien dat er toekomst onderweg is! Toekomst om onze jeugdteams aan te vullen, want MAN-O-MAN hier staat een mega team aan kanjers!!!!

Volgende week kan iedereen ze zelf eens zien shinen wanneer zij als Super Team worden gepresenteerd bij de wedstrijd van Purmer 1 in de vaart!!

Groetjes van jullie grootste fans