Kv Purmer benoemd tot club van de week.

Wat een mooie verrassing! Recentelijk ontvingen we een extra bijdrage van € 5.000 van de Vriendenloterij.

Een bijzondere benoeming van de VriendenLoterij voor Korfbalvereniging Purmer uit Purmerend. De vereniging is benoemd tot Club van de Week en ontvangt daarom een eenmalige bijdrage van 5.000 euro van de VriendenLoterij. Korfbalvereniging Purmer gaat het geld gebruiken om duurzame keukenapparatuur aan te schaffen.

Martin Delgman, voorzitter Korfbalvereniging Purmer: ‘We zijn ontzettend trots op de titel Club van de Week! Met de bijdrage kunnen we eindelijk onze energieslurpende keukenapparatuur vervangen. Zoals een jeugdlid zei: de patatjes gaan nu nog lekkerder smaken!’

Beste leden,                                                                                          22 mrt 2023

Donderdag 16 februari was een grote groep leden aanwezig bij de uitreiking van de cheque van 5000 euro van de Vriendenloterij voor onze vereniging. Nu is het persbericht uitgegaan en mogen de foto’s gepubliceerd worden. Dat wij die prijs hebben gewonnen is niet zomaar.Allereerst moeten we alle leden/ouders/oma’s en opa’s dankbaar zijn als ze een lot van de vriendenloterij hebben en onze vereniging daarmee steunen want een van de voorwaarden om mee te dingen naar die prijs was het hebben van minimaal 20 loten die onze club steunen. Daarnaast moesten we een goed verhaal insturen om aan te geven waarom wij in aanmerking wilden komen voor die prijs. Een jury heeft ons verhaal uit de vele aanmeldingen geselecteerd. Ons verhaal was gebaseerd op verduurzaming, met name op het vervangen van oude energieverslindende apparatuur. Natuurlijk schreven wij in ons verhaal ook dat wij vinden dat wij die prijs zouden moeten krijgen omdat we gewoon een gezellige leuke vereniging zijn met een nieuwe generatie kinderen/ouders en veel hardwerkende vrijwilligers. Kennelijk heeft dat geholpen.

De vriendenloterij blijft een loterij, een gokspel en een lot kost best veel geld. Maar als je een lot hebt of neemt kan je zelf wat winnen en wordt 40% van de kosten van een lot gedoneerd aan de vereniging als je aangeeft dat je KV Purmer wil sponsoren. Soms hebben mensen loten en weten niet dat dit kan of hebben vergeten door te geven KV Purmer te willen sponsoren. Dus degenen die Vriendenloterij loten heeft vraag ik even te checken of je KV Purmer al steunt en zo niet om dat even via een telefoontje (of op de site) te veranderen. Wil je een nieuw lot kopen en meespelen denk er dan aan om als sponsor KV Purmer op te geven. Bedankt alvast.

Bijgaand het persbericht van de Vriendenloterij en wat foto’s van de uitreiking.

Martin Delgman