Purmer D1 – Rohda D2

Purmer – Rohda

Precies om 10.00 uur begint de wedstrijd vandaag is Roell afwezig.

De wedstrijd was nog maar net een paar seconde oud toen er een strafworp werd gegeven door een verdedigingsfout van de Rohda. Tessa neemt de strafworp maar helaas ze  mist. Er worden heel veel kansen gecreeërd door de Purmer en het samenspel is heel goed. De doorloopballen blijven maar achter elkaar gaan er valt alleen helaas geen doelpunt uit.

Na een minuutje rust komt Sam erin die met  zijn eerste bal contact scoort. Rohda maakt het de Purmer wel moeilijk maar er word nog steeds goed naar de korf gegooid maar het is elke keer net niet. Sam krijgt een strafworp en deze gaat erin.

Na de rust word er weer verder gespeeld er is nog maar net begonnen en Sam krijgt weer een strafworp deze keer gaat de bal niet in de korf.Er volgen nog wat mooie opgezette aanvallen maar Rohda komt ook in hun  spel. Door wat verwarring bij Tessa die op de verkeerde korf schiet staat iedereen verschrikt te kijken en de tegenstander profiteert hiervan en scoort. De Purmer lijkt nu een beetje aangeslagen hiervan maakt Rohda goed gebruikt en maakt nog een doelpunt.

Gelukkig nog een minuutje om bij te komen en te wisselen en dan gaan we op naar de laatste 10 minuten. Elize is vandaag erg op dreef en dit word beloond met een doelpunt.  Rodha krijgt geen kansen meer en de wedstrijd eindigt in een goede overwinning.

Uiteindelijk is de eindstand 5-3 geworden goed werk kanjers.