Purmer D1– Celeritas

Gelukkig is bij deze wedstrijd  het team weer compleet in een druk bezette sporthal begint de wedstrijd om 10.00 uur. De Purmer begint goed en gaat meteen in de aanval maar er word nog niet gescoord. Celeritas krijgt een kans en deze zit meteen goed in de korf.  Dit laat de Purmer niet op zich zitten en scoort nu gelukkig ook. De Purmer blijft druk zetten en daardoor word er nog een keer gescoord na de eerste 10 minuten een minimale voorsprong van 2-1.

Met weer twee verse spelers gaat de Purmer weer voortvarend van start. De bal gaat veelvuldig richting de korf na een paar goede pogingen gaat de bal de korf in. Dit laat Celerita niet op zich zitten en scoort ook.  Purmer blijft goed en geconcerteerd rond spelen. Dit geeft resultaat er  word nog een keer gescoord.

Na even wat te hebben gedronken gaat de wedstrijd weer verder met twee uitgeruste spelers gaat het spel weer verder in deze fase van de wedstrijd is Celeritas iets sterker en scoort ook.  Er word goed overgespeeld en er komen wel kansen maar de bal gaat de korf niet in.

Nu gaan we de laatste tien minuten in de spanning loopt op er zijn aan beide kanten kansen maar de bal gaat er aan beide kanten niet.  De Purmer staat goed te verdedigen maar in de laatste minuut weet Celeritas toch te scoren gelijke stand.  Maar in de laatste seconden van de wedstrijd weet de Purmer toch nog te scoren wat een spannend einde van de wedstrijd en in het voordeel van de Purmer de eindstand is uiteindelijk 6-5 geworden